1. 9th April 2008
    المشاهدات:
    50,622
+ اضافة موضوع جديد
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
عرض المواضيع من 1 إلى 30 من 49

المنتدى: الانف و الاذن

E.N.T

  1.   Sticky Threads  

  2. Question موضوع جامد طحن جامد طحن: تسجيلات د.عمرو جودة أنف و أذن - 2012 - متجدد

    السلام عليكم ف الموضوع دة هنتابع ان شاء الله تسجيلات دكتور عمرو جودة E.N.Tمن اول حصة لحد اخر حصة باذن الله الدكتور بدأ النهاردة أول حصة نظرى...

    Started by النمر الاسود, 10th October 2011 12:16 AM
    23 الصفحات
    1 2 3 ... 23
    2012, أذن, متجدد, أنف, تسجيلات, دعمرو, جودة
    • مشاركات: 224
    • المشاهدات: 48,022
    16th July 2013 11:05 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  3. Question موضوع جامد طحن جامد طحن: كتاب 1000-mcq لدكتور حسن وهبه

    ازيكم يا شباب ؟ ده كتاب فيه 1000 MCQ بتاع دكتور حسن وهبه يا رب يكون فيه إفادة ليكم الغلاف: لينك التحميل:...

    Started by M.Hassan, 12th December 2011 11:29 AM
    1000mcq, لدكتور, حسن, وهبه, كتاب
    • مشاركات: 5
    • المشاهدات: 6,252
    24th April 2013 01:16 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  4. موضوع جامد طحن جامد طحن: تسجيــــــــــــــــــلات دكتور/ محمد سعد ( انف و اذن ) 2011-2012 متجدد ان شاء الله

    بسم الله الرحمن الرحيم

    Started by stewie griffin, 5th October 2011 02:00 AM
    12 الصفحات
    1 2 3 ... 12
    متجدد, أجمد, اذن, انف, تسجيــــــــــــــــــلات, دكتور or, سعد
    • مشاركات: 110
    • المشاهدات: 40,322
    20th February 2013 10:43 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  5. موضوع جامد طحن جامد طحن: فهرس لكل موضوعات التسجيلات والكتب والعملي والأطالس والتجميعات فـ الأنف واذن

    أولاً النظرى (تسجيلات و محاضرات ) ...

    Started by M.elesawy, 15th February 2010 06:01 PM
    موضوعات, لكل, الانف, تجميع, واذن
    • مشاركات: 3
    • المشاهدات: 10,878
    27th July 2012 11:23 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  6. Lightbulb موضوع جامد طحن جامد طحن: أسئلة شفوي الأنف و أذن 2012 + لينك توبيك شفوي السنوات السابقة

    قررت تكون البداية عندي المرة دي:bla: بس ياترى في مشجعين ولا لأ :peace::peace::peace: هنشوف وعلى رأي المثل ياخبر النهاردة بـ money :loly::loly:...

    Started by moony atef, 7th July 2012 05:01 PM
    5 الصفحات
    1 2 3 ... 5
    2012, الاذن, الانف, انف, ent, شفوي, واذن2012
    • مشاركات: 43
    • المشاهدات: 10,899
    11th July 2012 12:08 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  7. موضوع جامد طحن جامد طحن: E.N.T OSCE modules

    سلام عليكم ;;) ال modules اللى اتشرح منها فى أول راوند ,, وفيها إزاى ناخد history من مريض على حسب نوع الشكوى بتاعته...

    Started by Relena, 7th December 2011 10:24 PM
    ent, modules, osce
    • مشاركات: 9
    • المشاهدات: 5,496
    25th April 2012 02:06 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  8.   Normal Threads  

  1. تجميعة شفوي ent

    By joseph mokhles شفوى ENT ---- ------------------------------------------------------------------- للى عايز يقرا حاجات معينة : أهم حاجات...

    Started by yomna, 25th July 2015 04:07 AM
    تجميعة, ent, شفوي
    • مشاركات: 0
    • المشاهدات: 3,598
    25th July 2015 04:07 AM الذهاب إلى آخر مشاركة
  2. كل مايخص امتحان الـ history & examination

    أسرة الفرقانالناس اللي شغالة ENT دلوقتي كل مايخص امتحان الـ history & examination ده لينك الـ PDF علي الميديا فاير --> http://cutt.us/Mvkcw...

    Started by ahmed moh, 11th June 2015 06:26 PM
    مايخص, امتحان, الـ, examination, history
    • مشاركات: 0
    • المشاهدات: 1,106
    11th June 2015 06:26 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  3. اكبر مجموعه من ال Cases and mcqs محلوله

    Ibnkhaldon Med Team نحب نفكركم بكتاب ENT اللي فيه أكتر من ٧٥ حالة cases و ٥٥٠ ام سي كيو في ال Ear بإجاباتهم الكاملة (موجود في كل مكتبات الكلية)...

    Started by ahmed moh, 11th June 2015 06:22 PM
    محلوله, مجموعه, cases, اكتر, mcqs
    • مشاركات: 0
    • المشاهدات: 1,236
    11th June 2015 06:22 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  4. اسئلة امتحان ال End round مجموعة 3

    موضوع عن الحاجات اللي جت في الامتحان جالنا acute otits media و السؤال كان علي الcausitive organism quinzy و سأل عالعلاج .. الاجابة كان...

    Started by yomna, 28th November 2014 12:54 PM
    مجموعة, امتحان, اسئلة, end, round
    • مشاركات: 0
    • المشاهدات: 1,419
    28th November 2014 12:54 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  5. ما يخص اول مجموعة ent

    Uploaded by : ahmed gadallah ---------- Post added at 09:28 PM ---------- Previous post was at 09:27 PM ----------

    Started by yomna, 11th October 2014 09:28 PM
    مجموعة, اول, ent, يخش
    • مشاركات: 1
    • المشاهدات: 1,269
    12th October 2014 09:43 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  6. فيديوهات .. Epley maneuver

    دلوقتى وحصريا اتفرج على المانوفر ديه فيديو http://www.youtube.com/watch?v=pa6t-Bpg494 http://www.youtube.com/watch?v=NQr7MKJBAJY&feature=related...

    Started by Mayoy, 14th January 2009 08:09 PM
    epley, maneuver
    • مشاركات: 1
    • المشاهدات: 2,821
    20th January 2013 05:05 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  7. Question كتاب دكتور أسامة عبد الحميد لأسئلة MCQ العملى و ال Cases

    ده نموذج للنظام اللى موجود فى الكتاب يا رب يكون فيه إفادة :) لينك التحميل:...

    Started by M.Hassan, 12th December 2011 07:14 PM
    لأسئلة, أسامة, الحميد, دكتور, mcq, عبد, كتاب
    • مشاركات: 6
    • المشاهدات: 5,915
    4th January 2013 08:40 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  8. رابطة دارسي الانف و الاذن (2012 -2013) .. ((متجدد))

    دفعتنا العظيمة ..دفعة 2009 -2016 :rockin: الناس اللى بدأت براوند ال E.N.T السنادى.. هنا هنتجمع بقي اللي حابب يبتابع خدنا ايه فكل راوند -...

    Started by shaimaa attia, 16th September 2012 08:01 PM
    4 الصفحات
    1 2 3 ... 4
    2012, 2013, متجدد, الاذن, الانف, دارسي, رابطة
    • مشاركات: 32
    • المشاهدات: 9,051
    26th November 2012 09:46 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  9. ورق لعملى ال e.n.t " أوسكى ونظرى related "

    سلام عليكم :) ده ورق دكتور محمد سعد >> نظرى related للعملى .. http://www.mediafire.com/?ylcnw91rjm5f5j2 وده ورق دكتور أحمد جمال >> شارح...

    Started by داليا لاشين, 20th November 2012 03:38 PM
    لعملي, أوسكى ونظرى related, ent, ورق
    • مشاركات: 0
    • المشاهدات: 2,350
    20th November 2012 03:38 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  10. باور بوينت محاضرات دكتور حازم المهيرى ent

    ده powerpoint المحاضرات بتاعه دكتور حازم اللى اداهالنا على ال CD :) محاضرتين مهمين عشان فيهم حاجات مش فى الكتاب :)...

    Started by shaimaa attia, 10th October 2012 07:49 PM
    محاضرات, المهيرى, باور, ent, بوينت, حازم, دكتور
    • مشاركات: 0
    • المشاهدات: 2,259
    10th October 2012 07:49 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  11. كل ما يلزمك (تقريبا) لمادة الانف ووالاذن والحنجرة

    بسم الله الرحمن الرحيم ازيكم يا أهل الراوند الجديد .. ان شاء الله يكون راوند سهل (إلى حد ما :d ) عليكم جميعا يارب من غير ما اطول في الكلام ......

    Started by Dr.Matrix, 7th December 2011 01:19 AM
    3 الصفحات
    1 2 3
    لمادة, الانف, تقريبا, يلزمك, والحنجرة, ووالاذن
    • مشاركات: 28
    • المشاهدات: 10,050
    16th September 2012 09:30 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  12. Bala6y's Atlas of Clinical E.N.T

    ازيكم يا شباب ؟ :) في الموضوع ده هحاول اجمع اكبر عدد من الصور اللي ممكن نشوفها في الكلينكال كل مشاركة هتبقى لنفس ال pathology وفي الاخر لو...

    Started by Midooo, 29th May 2012 10:30 PM
    atlas, bala6y, clinical, ent
    • مشاركات: 3
    • المشاهدات: 3,457
    29th May 2012 11:19 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  13. Thumbs up مجموعه فديوهات للدكتور محمد البيجرمي 2012

    Managment of acase of sever epistaxis T-tube OME Red Fract Nasal Bone 1

    Started by ahm_elnaggar, 1st March 2012 10:41 AM
    2012, للدكتور, أجمد, مجموعه, البيجرمي, فيدوهات
    • مشاركات: 2
    • المشاهدات: 3,836
    17th April 2012 12:08 AM الذهاب إلى آخر مشاركة
  14. Thumbs up 100 كيس بالحلول ل دكتور حسن وهبه رئيس القسم

    100CASES in EAR, NOSE & THROAT-Prof Dr Hassan Wahba 100 حاله ف الانف والاذن بالحلول ل حسن وحبه رئيس القسم

    Started by ahm_elnaggar, 6th April 2012 04:13 AM
    100, بالحلول, حسن, دكتور, رئيس, وهبه, كيس
    • مشاركات: 4
    • المشاهدات: 3,390
    8th April 2012 02:24 AM الذهاب إلى آخر مشاركة
  15. The Best Practical ENT presentation...Don't Miss It

    http://www.mediafire.com/?zyjq85qis8rwjtw

    Started by drforeg, 19th November 2011 12:47 PM
    ent, miss, practical, presentationdont
    • مشاركات: 5
    • المشاهدات: 3,842
    7th April 2012 04:07 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  16. عملى e.n.t .. كل ما قد تحتاجه من صور ( صور د/ عمرو جودة )

    دي بعض صور العملي بتاعة دكتور عمرو جودة

    Started by Ahmed007, 2nd November 2008 04:53 AM
    3 الصفحات
    1 2 3
    تحتاجه, ent, صور, علمى
    • مشاركات: 20
    • المشاهدات: 17,664
    24th February 2012 07:25 AM الذهاب إلى آخر مشاركة
  17. تجميعات عملي e.n.t

    إن الحمد لله نحمده ونستعين به و نستغفره و نعوذ به من شرور أنفسنا و من سيئات أعمالنا ...أما بعد دي شوية تجميعات لو حد مش مذاكر عملي خالص...

    Started by Jacob, 3rd December 2011 09:02 PM
    تجميعات, ent, علمى
    • مشاركات: 2
    • المشاهدات: 4,197
    22nd January 2012 02:33 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  18. تسجيلات دكتور عمرو جودة انف و اذن 2007 - 2008

    ده منهج الانف و الاذن تسجيلات سنة 2007 - 2008 .. كل برانش حاكمل رفعه حانزله في الموضوع الاساسي .. بخصوص ال ear .. أول حصتين بس مش لدكتور عمرو و...

    Started by السامري, 7th October 2008 11:05 PM
    8 الصفحات
    1 2 3 ... 8
    2007, اذن, انف, تسجيلات, جودة, دكتور, عمرو
    • مشاركات: 76
    • المشاهدات: 35,888
    31st December 2011 08:53 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  19. حصة د / عمرو جودة العملى الاخيرة - مجمعة لكل العملي -

    دى مراجعة العملى الاخيرة بتاعة د عمرو جودة تسجيل موبايل الصوت مش حلو اوى لو حد عندة تسجيل احسن ممكن يرفعه هى 5 parts حوالى اربع ساعات راجع ...

    Started by tota, 27th November 2011 07:52 PM
    مراجعة, الاخيرة, العلمي, جودة, عمرو
    • مشاركات: 6
    • المشاهدات: 4,137
    30th November 2011 03:26 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  20. أطلس عملي ent لـ د/ محمد سعد 2012 و القديم الذي يحتوي علي investigations و ttt

    الأطلس الجديد 2012 ( لا يحتوي علي investigations و لا ttt ) http://www.mediafire.com/?y1gx16kjr1rn4dr شكرا لـ د/ أشرف شنكار :)

    Started by doahmed, 19th March 2010 03:31 AM
    لأزمة, أجمد, لدكتور, العلمي, ent, سعد
    • مشاركات: 5
    • المشاهدات: 6,729
    28th November 2011 12:35 AM الذهاب إلى آخر مشاركة
  21. Talking احلي اطلس هتشوفه لل ent كل حاجه كل حاجه

    السلام عليكم;;) مش هتكلم كتير خش علي طول شوف:haha: اتمني اسمع ردود سمي و دوس براحة:applause: هنا

    Started by Rocko, 20th March 2009 06:16 PM
    2 الصفحات
    1 2
    احمد, اطلس, ent, حاجه, هتشوفه
    • مشاركات: 14
    • المشاهدات: 10,345
    26th November 2011 09:02 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  22. مراجعات عملي أنف و أذن في صورة cases ( بوربوينت )

    سلام عليكم دول عبارة عن مرجعات عملي cases هما عبارة عن ملفين شكل بوربوينت مفيدة جدا الله معنا كلنا في امتحان الرواند ويكون سهل .... ...

    Started by Amjad, 10th January 2009 09:26 PM
    2 الصفحات
    1 2
    مراجعات, انف, علمى, واذن
    • مشاركات: 13
    • المشاهدات: 10,585
    25th November 2011 08:39 AM الذهاب إلى آخر مشاركة
  23. تسجيلات مراجعات دكتور محمد سعد لامتحان الراوند (2008-2009 تقريبا)

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته دي تسجيلات دكتور محمد سعد لامتحان الراوند (قديمة مش بتاعة السنة دي يعني) هم عبارة عن حصتين عملي + حصتين نظري...

    Started by Dr.Matrix, 5th February 2011 04:21 PM
    لامتحان, أجمد, مراجعات, الراوند, تسجيلات, دكتور, سعد
    • مشاركات: 7
    • المشاهدات: 5,805
    22nd November 2011 10:14 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  24. Thumbs up تسجيل مراجعة د/ محمد سعد العملى 2011

    ده تسجيل لحصتين مراجعة العملى للروند التالت .. شكرا لد محمد سمير على التسجيل والرفع .. انا نقلت اللينك بس :) للتحميل : ...

    Started by dr.gabal, 9th April 2011 01:03 PM
    2011, أجمد, مراجعة, العلمي, د or, سعد
    • مشاركات: 5
    • المشاهدات: 4,578
    16th October 2011 10:07 AM الذهاب إلى آخر مشاركة
  25. حصريا لأول مرة على النت اسطوانة Ent رااائعة (د.فاروق الجارم)

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انطلاقا من الحديث ( خير الناس أنفعهم للناس ) وحيث أن من بركة العلم نشره أقدم لأعضاء المنتدى الكرام هذه...

    Started by Dr.karim_nba, 22nd October 2009 10:20 PM
    2 الصفحات
    1 2
    لأول, لرب, النت, اسطوانة, ent, حصريا, عمي
    • مشاركات: 13
    • المشاهدات: 9,008
    15th October 2011 03:28 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  26. Let's Make It EasIer"ENT"

    و هنا videos لل ENT :d

    Started by Baddour, 31st December 2010 10:58 AM
    easierent, make
    • مشاركات: 7
    • المشاهدات: 4,673
    9th June 2011 06:40 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  27. Thumbs up المراجعات النهائية لـ د.محمد سعد للـ Throat فقط

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته هنا هنحط تسجيلات حصص المراجعه النهائية للـ ENT لـ د محمد سعد شكر خاص لد محمد سمير b-b الحصة الأولى...

    Started by dr.gabal, 22nd April 2011 02:43 PM
    3 الصفحات
    1 2 3
    2011, المراجعات, النهائية, حليلى, سعد
    • مشاركات: 21
    • المشاهدات: 10,929
    9th May 2011 10:48 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  28. وصف قسم الانف والاذن

    نقلا من الفيس ...وصف مكان قسم انف واذن boso ya gam3a...fe so3oba fe wasf makan qesm el ENT, ana ha7awel 2a2olo..el wasf msh haib2a dakek awy bs...

    Started by نوجا, 24th September 2010 07:55 PM
    2 الصفحات
    1 2
    الانف, والاذن, نصف, قسم
    • مشاركات: 12
    • المشاهدات: 5,555
    4th February 2011 10:10 PM الذهاب إلى آخر مشاركة
  29. صوره وجواب

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا لقيت ان مواضيع الENTدايما مش كتيره ولا نشيطه وعجبتني الفكره في منتدي اخر فقولت نجربها علي بلاطي ولو عجبتكم نكمل...

    Started by لؤلؤة, 1st November 2010 07:17 PM
    5 الصفحات
    1 2 3 ... 5
    صوره, وجواب
    • مشاركات: 43
    • المشاهدات: 13,270
    16th January 2011 10:27 AM الذهاب إلى آخر مشاركة
  30. Cool كتاب mcq هندي

    ازيكم يا شباب رابعة عاملين ايه؟؟ يااارب جميعا تكونوا بخير :):) ده زي ماواضح كده من العنوان انه كتاب mcq ل ال ent بس هندي :p اللي سمعته واللي...

    Started by Dr.Syndrome, 27th November 2010 08:37 PM
    mcq, هندي, كتاب
    • مشاركات: 4
    • المشاهدات: 3,793
    28th November 2010 10:13 AM الذهاب إلى آخر مشاركة

+ اضافة موضوع جديد
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

Forum Information and Options

Users Browsing this Forum

There are currently 2 users browsing this forum. (الأعضاء 0 والزوار 2)

Thread Display Options

Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.

Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.

Order threads in...

Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.

Icon Legend

مشاركات جديدة
مشاركات جديدة
لا توجد مشاركات جديدة
لا توجد مشاركات جديدة
أكثر من 15 رد أو 150 مشاهدة
موضوع نشيط يحتوي على مشاركات جديدة
أكثر من 15 رد أو 150 مشاهدة
موضوع نشيط لا يحتوي على مشاركات جديدة
موضوع مغلق
الموضوع مغلق
موضوع يحتوي على مشاركات اضيفت بواسطتك
لديك مشاركة في هذا الموضوع

تعليمات المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك